Author Archives: kittykat Luffs Chu!

About kittykat Luffs Chu!

official fantage blog for fantagians

hey

yeah sorry i havent been on.. so busy with school thank god some of my workers blogged BTW thanks for the views! here are a couple slang words      some ppl want to find me on fantage well im … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Fantage news ( all in the video )

from now on we will be making videos for news! XD

Posted in Uncategorized | Leave a comment

All New Stuff Fireworks Party-Moonstone Mania-Witchme

all credit goes to bliss but btw i have a witchme username is Mizzie pls find and add me Fantage Moonstone Mania Mini Game 2: Gem Treasure Hunt Cheats July 9, 2011 at 10:06 am | Posted in Fantage, fantage cheats, Fantage event, fantage games, Fantage … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Club Meeting!

ok so all members of the fantage club meet on fantage ruby rhino on Sunday meeting all day (well not really all day) go to kittykat063 (me) house ok

Posted in Uncategorized | 1 Comment

Kayla’s back!!!!!!

yup its Jessie and Kayla will be back next week im so excited everyone better be excited but unfortunately I will still be using her account since i lost my password and i so forgot my email lol anyways SO … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

All News

Credit goes to bliss swirl Fantage Get Ready For The Prom! Party 2011 Cheats May 27, 2011 at 6:32 pm | Posted in Fantage, Fantage event, Fantage New Stuff, fantage news, fantage party |Leave a comment Tags: fantage, fantage cheats, prom party 2011   1 Vote Click the dude/dudette Downtown … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Big Speech

Yes it’s me and heres my speech: After the two years I’ve been here I enjoyed everything I had.Everyone changed my life.I had a special talent that blogging was my destiny but…Easy come easy go.This is my last day on … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment