Congrats Civic!


Yo I’m congratulating Civic (Jen) for her achievement of getting the most highest level on Fantage!Whoo!Great job civic! This pic was long ago cuz she lvled up 500 times since this pic was taken okay. 

Graphics supporting civic:

 

More graphics for civic:
 MyYearbook Comment MyYearbook CommentGlitter Text

22 Responses to Congrats Civic!

  1. Popstar6774 says:

    xDDD congrats civic your level is the highest I have ever seen!!

  2. Liyala says:

    Umm Yaa Great

  3. Liyala says:

    LOL what am I SAYING LOL THIS IS COOL

  4. Trent_43 says:

    I’m civic_princess’ friend :]. She is hardly on, but she is an awesome person! Her ID Pone is also cool. She also raised her level about 500 more since that picture was taken. Woot woot!!!

  5. maxine says:

    um jen,i was idding u on fantage like how long then u were gone cuz ur the best fantagian ever! Dont forget!Im a non and i miss u jen!

  6. sassy_queen9 says:

    uhh you know that i hate i mean HATE Civic_princess but now i feel weird about her

  7. prinsess5742 says:

    I saw her 2 times in Fantage.

  8. fantagerox says:

    i luv!!!!! civic_princess shes SO AWSOME!! oh and if civic_princess ever gets on this website i have to tell u something and its someone acted like u on like bout every website sayin they were u but i dont even believe them bcuz thier not as awsome as civic_princess GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO CIVIC_PRINCESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YAY!!!

    • camryn says:

      ikr i just saw her in the star cafe but i not cazy about her like i do anything for her account because she needs space gosh because lots of people have a big mouth and saying civic_princess is in the star cafe and everybody comes and like civicrincess can do what ever she wants gosh but good job on your lvl civic(jen)

  9. clara says:

    on youtube i saw a vid of a girl she was looking for civic and when she said hi to her she was like pissed (not meaning that in a mean way to anyone just to show how mad she was) and she said get away and dont talk to me so if u nice to her and dont gang her (or maybe she was at another place and pplz ganged her)but she is kinda mean SOMETIMES not all the time okay but she was mad tho so yeah

  10. clara says:

    okie that time i was being weird but i met her and we all had fashion shows and shes nice but i dont know what happened to her and that girl saying hi to her someone mustve ganged her or annoyed her but shes nice pplz say shes mean shes not its cuz she wont add them and they think shes lying but its true cuz nik66 (her dad ) has been on her acc and he told us so i really feel srry for jen all those nons asking and asking not being mean to nons on fantage cuz ima be one in a month but still shes not mean unless ur mean to her or ask her for her account and bye add me on fanatge im kierra016

  11. CIVIC_PRINCESS AND NIK66 ARE TOGETHER :(. CIVIC_PRINCESS BROKE UP WITH RED_NINJA. I CAN PROVE IT. GO TO YOUTUBE.COM THEN SEARCH FANTAGENIK66. LOOK FOR THE VIDEO WITHOUT YOU. CIVIC_PRINCESS IS IN THERE. AT THE END OF THE VIDEO IT WILL SAY DECATED TO CIVIC_PRINCESS ILYSFVMI. NOT LIEING. BAII!

  12. im so mad at civic_princess. DONT WORRY ABOUT MY NAME CUZ MY SIS WROTE THAT. SHE LIKES REBECCA BLACK.

  13. ANYONE TELL WHY THEY BROKE UP????????????????

  14. rose says:

    civic is so cool i luv her shes the best but now isnt pinkstardust way eva her name is in the lead now dont like it but u now wat one day i was in fantage pinkstardust was on and she was talking to this guy woooooo

  15. Xxmusicxx says:

    I know civic from YouTube and on fantage and civic is really awesome BUT she quit like two year ago and I can’t believe she still have all these fan! Imma tell her to come to this blog . Hope she been going on fantage soon

  16. Fantage user: hillslanesmeadows4 says:

    Congrats to civic_princess. Also pinkstardust. They both have really high levels. Some people say me and my twin’s characters are like them, but we just have a lot of stuff, and we have super high levels. The reason we have super high levels are cause we have been with Fantage from the start we were beta testers. Doesn’t mean we are like them. Anyways, congrats to pinkstardust and civic_princess. They are very great. AWESOME CIVIC_PRINCESS. AWESOME PINKSTARDUST. THREE CHEERS FOR THEIR HIGH LEVELS. PINKSTARDUST PINKSTARDUST PINKSTARDUST CIVIC_PRINCESS CIVIC_PRINCESS CIVIC_PRINCESS!!!!

  17. Jennifer says:

    I am on Fantage!!!! I am having a party on March 13th, 2012 from 4:00 pm-7:00 pm, on Silver Bunny server http://www.fantage.com As you might ask, red_ninja is coming. So is Pinkstardust ( we are friends on Fantage), ptran, wweforme, image8, xxsheryxx, yara_yara, more people too. Well, I have invited them. Also my friends fiona21, brooke27614, ursella, amparito2, nik66, others too. It will be on YouTube. Be sure not to miss it.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s